Reclamatii clienti PC Garage: Aici poti semnala problemele avute cu PC Garage.

Răspuns
 
Instrumente subiect Cauta īn acest subiect
Vechi 25.11.2013, 14:42   #1
Junior Member
Posturi: 1
Putere Rep: 0
Reputație: 0
mihai_dorin este o cantitate necunoscută īn acest moment
Buna ziua,

In data de 22.11.2013 am achizitionat de la dumneavoastra o tableta Serioux. Comanda a fost data online, confirmarea si factura proforma au fost receptionate pe mail. Am ales sa ridic produsele de la magazin fiindca stau foarte aproape de magazin.
Tableta nu o pot folosii, am un defect de vedere (miopie) si ecranul nu este destul de luminos, nu mai zic ca daca ies afara nu se mai vede absolut nimic oricum te-ai uita la ea. Nu este primul produs comandat de la voi insa este primul pe care il returnez si pe buna dreptate; nu il returnez ca nu imi place culoarea sau alte prostii, il returnez fiindca nu ma pot folosii de el.
Domnul Gabriel Timu mi-a raspuns ca nu pot face retur la acest produs fiindca am fost sa o ridic de la sediu si invocand OUG 130/2000 si faptul ca nu se considera contract la distanta. Am cerut retur la un produs fiindca nu ma pot folosii de el!
Imi pare rau ca aceasta experinta ma face sa imi schimb parerea despre voi si sa vad ca cei de la concurenta (Emag) poate oferii 30 de zile de retur indiferent daca ai ridicat sau nu produsul de la magazin.

Daca tot vreti sa mergem pe lege va aduc la cunostinta urmatorul paragraf din legea invocata de domnul Timu: a) contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;


Faptul ca noi am comunicat prin tehnici de comunicatie la distanta (atunci cand am dat comanda si am primit proforma) se considera contract la distanta.

Mai mult de atat, repet, doresc returnarea produsului datorita miopiei pe care o am si care face imposibil de folosit produsul in conditii normale de luminozitate. Va multumesc



Filosofia noastra de business e simpla - sa oferim partenerilor nostri ce vor, cand vor. Pentru a ne atinge obiectivele inovam in permanenta avand clientii in centrul atentiei noastre.

Sigur..cum sa nu.

Ultima modificare făcută de mihai_dorin; 25.11.2013 la 14:43. Motiv: Post-uri concomitente unite
mihai_dorin este deconectat Răspunde cu citat Top
Vechi 25.11.2013, 16:52   #2
Avatarul lui Vladu
Sound Maniac!
Angajat PC Garage
Locație: Bucharest
Posturi: 2,569
Putere Rep: 7
Reputație: 282
Vladu are multe de care să fie māndruVladu are multe de care să fie māndruVladu are multe de care să fie māndru
Buna ziua,

In cursul zilei de astazi, produsul dumneavoastra a fost preluat de catre departamentul Service. In cursul zilei de maine, produsul va fi testat in vederea constatarii celor reclamate de catre dumneavoastra.

In momentul in care produsul va fi solutionat, veti fi instiintat prin intermediul unui mesaj.

Va multumim pentru intelegere. O zi placuta in continuare.
__________________
Folding@Home MyGarage Team
Vladu este deconectat
Ti-a fost util acest mesaj? Rasplateste-l pe autor prin folosirea codului de voucher Y8DQXOV6 in comenzile tale la PC Garage si vei primi discount 1%!
Răspunde cu citat Top
 
PC Garage

Răspuns


Instrumente subiect Cauta īn acest subiect
Cauta īn acest subiect:

Căutare avansată


Subiecte similare
Subiect Autor subiect Forum Răspunsuri Ultimul post
Intrebare retur produs SimDanification Reclamatii clienti PC Garage 2 16.05.2012 01:37
Infraction for steelattack: Refuz de a juca meci la Campionat FIFA 12 V4 Dianu Coltul rusinii 1 31.01.2012 15:10
Retur produs simpatiq87 Intrebari / opinii / sugestii PC Garage 0 04.05.2010 20:58
Intrebare retur produs martinu Intrebari / opinii / sugestii PC Garage 5 06.04.2010 09:18


Fus orar: GMT +2. Acum este ora 12:18.

Contactează-neHomeRSSSus


Copyright © 2005-2014 S.C. PC Garage S.R.L. Toate drepturile rezervate.