My Garage

My Garage (http://www.mygarage.ro/)
-   Sport (http://www.mygarage.ro/sport/)
-   -   Cum dau burta jos? (http://www.mygarage.ro/sport/182861-cum-dau-burta-jos.html)

AlexFluffyBunny 11.01.2014 19:15

Cum dau burta jos?
 
Incet incet am observat ca stratul de grasime de pe stomacul meu se mareste, am 19 ani si 83 de kg, 1,77 inaltime, nu sunt gras dar "burta" e maricica, ce pot face sa dau jos din grasimea de pe stomac?:S

ISac Petrut 11.01.2014 19:23

Poti merge la sala de trei ori pe saptamana.

Birkoff 11.01.2014 19:25

cat de mult mergi pe jos pe zi? mergi macar 30 min (sau alergi?)
cata miscare faci pe zii?
cate mese mananci pe zi si cam intre ce perioade? (regulat sau aleator)

mersul la sala sau un regim alimentar nu rezolva problemele de baza (miscarea zilnica si mesele regulate)

AlexFluffyBunny 11.01.2014 19:27

Nu pot, nu stau la oras, la sala deschide la 3 si nu ma incadrez cu timpul, centurile alea electrice pt abdomen ard grasimea?doar pe abdomen am probleme cu grasimea

mananc aleator, mult, mancare bogata in proteine si grasimi, carnuri, lactate, procesate si precooked.

Merg mai mult de jumate de ora, dar nu prea mult..

Turcik 11.01.2014 19:28

Lasa centurile si alte balarii, umbla la cauza, nu la efect. Ai grija ce si cat mananci, ce bauturi consumi, cata miscare (nu) faci, samd.

F.Miccoli 11.01.2014 19:37

Ai cam multe kg ,la 177 ar fi ideal sa ai maxim 70-72 .Eu la 182 cand aveam 80 deja se simtea,dapoi la tine care ai +5 .Ideal e sa ai -5 kg /inaltime.

Pana la urma m-am ambitionat,am dat jos 15 kg si uite asa am ajuns la 65 si pot sa spun ca sunt super multumit.Slabeste si tu putin,5-6 kg ,sa ajungi macar la 75.

Alejandro 11.01.2014 19:40

Exact ce zice @Turcik, am inceput sa mananc mai sanatos, fara sucuri, in general fara bauturi acidulate, in rest nu am schimbat aproximativ nimic. Acum pot spune ca ma simt ok cu mine :)

// Exista o formula/grafic unde pot vedea cam ce greutate este ideala la o anumita inaltime?

Turcik 11.01.2014 19:57

Gasisem mai demult o formula in functie de inaltime si varsta, parea destul de ok.

F.Miccoli 11.01.2014 20:30

Citat:

Postat Ón original de Alejandro (Post 2139931)
Exact ce zice @Turcik, am inceput sa mananc mai sanatos, fara sucuri, in general fara bauturi acidulate, in rest nu am schimbat aproximativ nimic. Acum pot spune ca ma simt ok cu mine :)

// Exista o formula/grafic unde pot vedea cam ce greutate este ideala la o anumita inaltime?

Scrie pe google ,calculator greutate ideala.Sunt o gramada de siteuri dar in principiu eu zic ca asta e greutatea ideala,-5-10 sub inaltime.Ai 180,75 kg,ai 200,95 kg etc.

George89 11.01.2014 20:55

Ca sa dai burta jos cat mai mult cardio. Iar daca mananci si "prostii" si nu poti renunta la ele si sa urmezi un regim alimentar mai sanatos baga si mai mult cardio. Bicicleta, mers pe jos, alergat la banda/aer liber, sau exercitii la bicicleta eliptica. Daca faci o ora zilnic in scurt timp se vad rezultate. Asta daca rezisti, pentru ca la inceput va fi foarte greu iar pe urma cand te obisnuiesti, intervine si plictiseala.

Stefi Skillz 11.01.2014 21:24

Si eu eram ceva de genul, ca si tine. Am 1,80 si aveam 84-85kg.
Dar a trebuit sa dau la academie si sa iau probele sportive, iar cu greutatea aia nu m-am incadrat in timpi si nu luam baremele. Asa ca am avut ambitia sa slabesc, in primul rand ca sa ma simt mai bine si in al doilea rand ca sa-mi ating obiectivele.

Astfel, din 10 Mai pana pe 20 Iulie, adica putin peste 2 luni, am slabit ~11kg si ma simteam minunat. Ajunsesem la 73-74kg. Pe langa ca s-au imbunatatit performantele sportive, ma simteam mult mai bine in pielea mea. Secretul este alimentatia corecta + miscare. (cardio).
Daca te duci la sala si tragi din greu, vei fi uimit ca ai putea sa ramai la aceeasi greutate, ba chiar sa cresti usor in greutate. Reducerea stratului de grasime se compenseaza cu cresterea masei musculare, deci greutatea ramane aceeasi, insa corpul se modeleaza foarte frumos.

Eu mancam regulat, seara nu mai tarziu de 6-7, gratarul si orezul era omniprezent, la fel si salatele, ouale fierte (dimineata). Dimineata pe stomacul gol un pahar de apa cu lamaie. Si sa nu uitam: miscare, miscare, miscare. :)

Birkoff 11.01.2014 23:18

Incepusem sa te intreb cum faci tu, mi-ai raspuns ceva asa ca iti zic acum de ce sunt importante lucrurile alea (poti intreba orice nutritionist sau antrenor de fitness ca sa iti confirme ce iti zic si eu)

1) Miscarea regulata regleaza organismul (arderile interne) si incetineste imbatranirea.
2) Mancand regulat, organismul se obisnuieste asa si nu se mai forteaza. Daca tu mananci cand iti aduci aminte organismul intra in panica si incepe sa isi faca provizii de grasimi pentru a le putea folosii data viitoare cand va fi nevoie. Daca tu mananci regulat si faci miscare, organismul se obisnuieste si nu mai pastreaza surplus de grasimi + pe de alta parte ti se formeaza musculatura in functie de efortul depus (daca mergi mult cu bicicleta se formeaza muschii picioarelor, daca folosesti mult bratele se formeaza muschii bratelor si tot asa)
3) Mancarurile si bauturile acidulate, cu multe e-uri si de tip fast-food deregleaza organismul si duc la acumularea toxinelor si a grasimilor.

Acum stii in mare cam care sunt cauzele si efectele, asa ca poti lua decizii in deplina cunostiinta de cauza. Forteaza-te sa mananci la ore fixe (puneti alerta pe telefon daca uiti) si forteaza-te sa faci multa miscare (niciodata nu e de ajunsa destula miscare in aer liber)

Au fost facute teste pe atleti si pe persoane care faceau miscare in interior, si sa descoperit ca miscarea in aer liber + concentrarea = efecte mult mai rapide si de durata, decat miscarea in casa fara concentrare asupra exercitiilor si respiratiei.

FadeToBlack 13.01.2014 16:36

Din mai 2013 am inceput si eu razboiul de exterminare cu burta. Trebuie sa admit ca am castigat cateva batalii, dar nu si razboiul, nemernica nu se lasa dusa de tot.
Atunci aveam 84kg (la 180 cm), acum stau la 78 kg, de cateva luni. Am (re)castigat o gaura la curea, dar six-pack-ul se lasa greu descoperit.
Reteta este destul de simpla, 3ori/saptamana sala. Nu tin dieta, mananc de trei ori pe zi, destul de mult as putea adauga. Nu ma abtin de la nimic, consider ca efort fizic (sala)+dieta =not love, poate duce la lesinuri de domnisoare sclifosite, cum am vazut prin sala.
Nu iau prostii (cum ii mai vad pe unii cu diverse batoane sau bauturi de culoare dubioasa prin cani), doar o sticla cu apa/antrenament.
Este bine sa te duci la sala, lucrand de capul tau nu o sa ai motivatia necesara si suficienta de a obtine rezultate. O sa te tina 1-2 saptamani, apoi o sa revii la viata ta obisnuita. Si trebuie sa admit ca la 177 cm si 83kg esti cam pufosenie pentru doar 19 ani.
Poti sa-ti faci un program in care sa-ti lucrezi pe rand cele 5 grupe importante de muschi (spate, umeri, picioare, brate, pectorali). La incalzire bagi 5-10 minute de banda (1-1.5 km alergare) apoi bagi cele 3-6 exercitii pentru grupa respectiva de muschi. Poti face excercitiile de fitness sa tinda spre cardio (nu cred ca ma exprim chiar corect aici) lucrand cu greutati reduse un numar cat mai mare de repetari (25+, daca treci de 50 de repetari atunci greutatea este prea mica, o cresti). La final bagi abdomene (4-5 serii) fie clasice (sint foarte bune), fie pe aparat.
Daca vrei sa scapi de rucsac, trebuie sa-i spui you shall not pass.

jkrfcf 13.01.2014 19:03

Nu stiu ce sa zic de treaba cu repetatul de multe ori , din ce mi-au explicat mai multi instructori e sa pui greutati normale pentru ca depui efort fizic mai mult si astfel elimini mai multe calorii .Oricum ar fi , banda sau bicicleta nu trebuie sa lipseasca :d

Sarge 13.01.2014 19:48

faceti burta pentru ca mancati mai mult decat trebuie corpului si bagati carbogazoase.. In al doilea rand mancati si multe prostii. Solutia nu e sa mergi la sala pentru ca nu efectul il combati ci cauza. Ca atare fa in asa fel incat sa mananci mai putin. Ghandi se hranea doar cu nuci si fructe si pentru asta era mai sanatos la 60 de ani ca multi tineri de 20 de ani astazi. Asadar invata corpul sa ceara mai putin pentru ca e evident ca nu cheltuie tot ce ii dai si consulta un nutritionist. Degeaba mergi la sala, o sa mananci mai mult.


Fus orar: GMT +2. Acum este ora 08:33.



Copyright © 2005-2014 S.C. PC Garage S.R.L. Toate drepturile rezervate.